Brüsszel csak látszólag engedte el Ukrajna kezét, már készül az új terv

Egyelőre vége az ukrán agráróriások profitját gyarapító szolidaritásnak, de Brüsszel megígérte Kijevnek, nem járnak rosszabbul.

Figyelemreméltó, hogy az eddigi tapasztalatok szerint egy igazán ősi magyar termék a legkedveltebb a kóstolók körében: a csicsókás ketchup.
„Persze névtelen firkászokra nem adunk, inkább a Külügyminisztériumra, mely bejelentette, hogy megkezdődött az Áldomás nevű prémium magyar élelmiszerek kóstoltatása és tesztértékesítése. A márkanév alatt - a Magyar Nemzeti Kereskedőház szellemi terméke - például olajokkal, tésztákkal, ecetekkel, mangalicatermékekkel találkozhatunk majd. (Szinte látom a reklámot: »Fogyasszon Áldomást!«)
Elsőként a Taste of London gasztronómiai fesztiválra vittek Áldomást. A skandináv piacon kelendők lehetnek a magyar bioélelmiszerek, míg Japánban a méz vagy a mangalicatermékek - vélik. Az Áldomás tehát az új külügyi hungarikum - Szijjártó Péter meg az új Fazekas Sándor.
El kell ismerni, hogy tökéletes nevet választottak. Az Áldomás kifejezetten idegennyelv-barát szó, mely bármely nyelvre könnyen érthetően lefordítható. (Ja, nem!)
Az mindenesetre figyelemreméltó, hogy az eddigi tapasztalatok szerint egy igazán ősi magyar termék a legkedveltebb a kóstolók körében: a csicsókás ketchup.”